niedziela, 12 maja 2019

to Bóg mu mnie dał?

"Your love is my motivation+ i  czytałam dalej, że to Bóg mnie mu zesłał, takie wyjątkowe coś. Jak usłyszał o moim stanie, od razu lepiej mu trening idzie?
Nie ogaeniam tego, ale to on do mnie napisał. Świezo żona się rozwiodła i odeszła do innego pana,to on, na misji siedząc, znalazł sobie mnie.
ZDALNA miłosć nie jest zła, tylko mnie to ciągłe wyznawanie. No ale jak on mnie, to ja mu też.
A jak się skończy misja, to się grzecznie pożegnamy i każdy do swojego życia. Taką mam koncepcję.

Pół przedśniadaniowej czekolady zeżarty, mama rwie szaty, że znowu chudnę. To z tego ruchu. Jakbym się ruszała tyle co Yep, całkiem bym znikła. Spalanie na siódemkę.

Muszę  skończy ten film o pedofilii Sekielskiego. Na raz nie dałam rady.
Dzej przed piątą. Skupiłabym się na wstaniu z wyra, więcej mi nie trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz