piątek, 17 maja 2019

hm plus uzup 2

Netflix już anulowałam, a dziś kupiłam Storytel, bo lubię, jak mi czytają. A z książek, coraz bardziej lubię ebooki. Teraz Nosowska mi czyta"A ja żem jej powiedziała":)))
A kolumbijski marine powiedział mi, że prosił Boga o anioła, a ten dał mu mnie. AU, ale parszywie wyszło, co? Poza tym, nie czuję się dana Yepowi, który przysłał mi ckliwe coś, moment...

Nawet nie mam ochoty reagować.
A CZEMU TO NIE JEST w moim stylu no.

No i gadalam z kolegą, że faceci są dziećmi do czterdziestki. To Yep już jest starcem, bo w styczniu konczy 41.

Może dlatego taką muzę mi zasyla.
Powiedzialam mu, że ja z angielskiego to niezbyt, tylko maturę zdawalam i jak bedzie mowil szybko, to moge nie zrozumieć...on rzekł, że jestem najlepszym, co mu się w zyciu przytrafilo i to mnie spina na potęgę.
Inna jestem CALOSCIOWO.
On mi, że jest silny, ja mu, że wolę mieć mózg  niż mięśnie,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz