sobota, 4 maja 2019

Dziwny spokoj Yepa + jego podsumowanie

Nie rozumiem totalnie czemu przystojny, zdrowy facet trwa przy mnie, choć niezbyt może, ale idąc za tym, że jestem khe khe, najpiekniejszą jaką widział w zyciu, to może to faceta tak przyciąga. Gdybym była w takiej sytuacji jako zdrowa, mnie by nie przyciagnelo.
Yepes w reakcji na mój, jakże miły i optymistyczny wywód stwierdził, zaczynając oczywiście od Wow, że kocha mnie całym sercem i napisał, żebym byla spokojna i nie traciła nadziei. bo on się za mnie modli, żebym get well soon (heh, nadzieję straciłam jakieś dziesięć lat temu nie jest to jednak problem, jeśli w tym wieku jestem cute dla dwudziestolatkow,to zawsze humor odzyskam, khehe.
Nie odpowiedziałam nic, bo co można na takie odpowiedzieć.
A na końcu :

Nie trać nadziei. Pewnego dnia wszystko będzie dobrze.

Skąd on to wie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz