piątek, 24 maja 2019

Nowy lekarz?

Hehehe, nie mogę. Co za portal jezykowy. Jakiś kolo w ubranku lekarza i ze sluchawkami na szyi napisał do mnie Hi, ja luknelam i nie pytajac o nic rzucilam:
- Będziesz moim lekarzem? ;}
A on:
- Dobra, jestem neurologist.
Parsknelam smiechem, bo pewnie przeczytał mój profil i wie, że esemem zajmuje się neurolog.
Dziś rano napisal, żebym mu opisala swoj stan, to opisalam historię choroby. Jak coś mi odpisze medycznego, to dam mamie zeby przeczytała czy to kolejny sciemniacz czy pisze jak lekarz. Jeśli lekarz,to js mogę za niego wyjść jesli mu się podobam, ale skoro ciągle jestem na jedynce i sam do mnie napisał, to chyba się podobam. Sprawdzmy czy to kolejny sciemniacz. W profilu ma, że zaczął się uczyc polskiego i ma 41. I cholera w Los Angeles mieszka.

4 komentarze:

  1. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem już zapisana do nowego lekarza i wiem, że ta wizyta będzie na pewno na wysokim poziomie. Umówiłam się na wizytę w https://cmp.med.pl/cmp-bialoleka/lekarz-rodzinny/ i z tego co mi wiadomo to są tam naprawdę świetni lekarze rodzinni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja lubię się badać profilaktycznie i moim zdaniem jest to bardzo ważne. Tym bardziej jestem zdania, że należy dbać o nasze zdrowie i życie. Fajnie jest mieć również dobre ubezpieczenie zdrowotne https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie które moim zdaniem świetnie się sprawdza w wielu niespodziewanych momentach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam wybór lekarza jest również bardzo ważny i moim zdaniem każdy z nas chce się leczyć u najlepszego specjalisty. Właśnie dlatego jak również jestem pod wrażeniem jak przeczytałem https://podstawybiznesu.pl/obowiazki-lekarzy-w-czasie-epidemii/ i wiem dokładnie już jakie obowiązki mają lekarze w okresie epidemii.

    OdpowiedzUsuń