czwartek, 10 października 2019

kurde

Spastyki nie do wstawania, a miałam nadzieje że ten szajs na coś mi sie przyda. Ale chyba nie. Pogadam z Dzejem czy to badzyewie do czego kolwiek moze się przydać. Całą dobę trzyma mnie bolesne napięcie w rękach i nogac. Zzeram wszystko na posiłki,żebym tylko nie schuudł od tego bolesnego napięcia przez całą dobę. Jak patrzę na fizis lasek, o których wiem,że mają spastykę i wtglądają normalnie. To tylko ja czuję. ze jes li nie będę duzo więcej jejsc. to będę mocmo chudmąc i będzie na mnie mówić TŁUŚCIO CH.
Nie podoba mi się to co się dzieje.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz