wtorek, 22 października 2019

beznadziejnie, bez snu i w bólu

ż kurde, całą noc mnie bolało. Nie sądzę, żebym doczekała. A JAK DOCZEKAM, to zaczną od leczenia infekcji pęcherza, którą mam zawsze, bo za mało piję, to nie opłaca mi się iść do szpitala, żeby mi podawali antybiotyk. Tak w ogóle, ja już nie chcę iść do szpitala, jednak je st coś czego się boję. JAK PÓJDĘ, to mnie zacewnikują, będę sikać do torebki i może zrobią dziurę w brzuchu, żeby cewnik pakować bezpośrednio do brzucha. NNie chcę, ja i tak mam ciężko.

         
Teo wczoraj wyznał, że za mną tęskni, ja mu, że nie wiem, jak mam na to zareagować, a on:
- Powiedz, że też za mną tęsknisz.
Mówisz, masz, powiedziałam, a on mi wysłał czerwone serduszko.

To żeśmy se pogadali.

Bardzo mi nijak, bo że nie wyspana, to jak zwykle.
Idę tam gdzie idę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz