środa, 9 października 2019

auuu

HEJ. AKcja soastyka trwa. Spałam całą noc, do 5;35 na prawym boku, żeby mnie nie bolało. Lewa noga mi przyrosła do prawej. Ej, dłużej tak będę spać, to mi się zrobią odleżyny - cała noc, jak zabita... Kurde, jak tak ma wyglądać spastyka u mnie to trzymam kciiuki, żeby doktor gnida podpisał Ocrelizumab. A ten ból/?Rany...Ja nie jestem delikutaśna w najmniejszym stopniu, ale jeżeli boli do tego stopnia i tak długo, to będzie akcja, znowu wrócę do chudnięcia i dostanę ksywę tłuscioch. Aboli pieruńsko, a ja podobno mam wysoki próg bólu....NO I JAK cała dobę mam nogi i ręce w napięciu jak na siłce, to nawet komentarz Iwony; O, ale jesz, może przytyjesz - na nic sie zda, bo to spalę. Patrzcie, nie miałam spastyki i komu to przeszkadzało. Piąty miesiac ze spastyk a, i juz mam osc.Czy ja wszystko, zawsze, muszę miec na maksa?

Idę porobotać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz