czwartek, 25 kwietnia 2019

hym hym

Hej. JUZ WIEM PRZEZ CO TAmasakra. Wieje Halny, a mama z tymi rzutami przegina. Bodajże doktor Woyciechowska, neurolog w końcu, zalecała co by się potraktować sterydami cyklicznie. cąaMama tego pewnie nie czytała. TO CO, KOLEGA MA JUŻ wtórnie postępujjącą postać? Wcześnie, ja tez juz nie rzutuję, idąc tym tropem. Moment, cos sptawdzę...Tak, umiem jeszcze wyciskać pastylki z listka, a wczoraj wykorzystywałam innych do wyciskania. Czyli to nie rzut, tylko osłabienie pogodowe. Ja jestem za stara na rzuty, tylko młodo wyglądam, bo nie paliłam.

A WCZORAJ O WPÓŁ do pierwszej w nocy ożywił się marynaez - co robię i jak się czuję. O WPÓŁ do drugiej, czyli u niego wpół do trzeciej zasną ł. Nie mam zdania czego ode mnie chce, no, ale mysli o mnie. Takie moje maksymalne przeciwieństwo...

GOSia o po 11. I SAMAsobie wycisnęłam piguły z listka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz