piątek, 26 kwietnia 2019

wiedziałam, że tak będzie

"Have you seen me in your dreams"" Trochę bezczelny, nie? Co miałam mu powiedzieć? Że z własnej woli o dresach nie śnię? Wstawiłam ..., bo co miałam powiedzieć? Tylko w koszmarach? Dziwne tylko, że ja pojawiam się w marzemiach sennych dresa...Nawet się nie farbuję na dresiarski blond.W ogóle się nie farbuję, jak nie siwieję.
A nie siwteję, bo jestem wciąż nieletnia;)

Umęczyłam się na rehabie tak, że najpierw po wuefie spałam...do dwudziestej, potem wydawało mi się, że yo, co dostaję, to obiad.Jajówa na obias to nie za dużo, ale spoko, może więcej nie było w lodówca. A potem się okazało, że to kolacja...

Bank zapłacił, wysłałam tysuaka so Millenium,

Ja zawsze zdązę i jestem na czas:)

O rany, dalej mi się chve spać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz