sobota, 7 grudnia 2019

ale próbowałam

Cze. Napiszę Wam, a co. Sytuacja jest taka, że po pensji zostało mi 20 zł, no bo kupiłam prezeinty dla ośmiu osób i tysiak dałam opiekunce na mieszkanie.
Rentę też oddaję w całości (no dobra 15 zł mi zostaje, oddaję 1500).
Czyli sytuacja, powiedzmy trudna, choć prezenty już kupIłam.
No i...kiedy bank mi powiedział, że mam do odebrania 36 dni do końca stycznia, bo znacznie niepełnosprawni mają dłuższy urlop, to ja napisałam, że nie chcę brać urlopu, lubię pracę i czy mogę zamiast prosić o rekompensatę finanso wą. Tak zaskoczyłam, że odpowiedzi już nie dostałam...

Aha, kto mi wcisnął do szafy szarą, męską koszulkę w serek, w której teraz śpię? Chłop wysoki, więc mam luz;).

A PIEniędzy nie dostanę, co to ja, banku nie znam OSZCZĘDNEGO?

Dobrego Wam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz