wtorek, 20 sierpnia 2019

ziu

Hehehe. Frank piechota morska (ALBO ZAMIATACZ ULIC, takie ubeanko mógł se kupic, a miesnie mógł se zrobić, nawet nie ruszajac nnym, ale mieiczym. Są tacy ludzie. Niczym nie rusza, bo jeździ na elektrycznym, ale mięsnie ma, ho, ho, na piątkę, takie, jakich ja po pięciu tygodniach roboty dwa razy dziennie nie nabyłam. Już sobie to wyobrażam: Zbysiu, pomachaj mi ręką z obcinanżeniem, niech wszyscy myślą, ze sama to osiągnęłam. Co z tego, że do jazdy na elektryku wtstarczy mi palec    wskazujjący, rękami nie ruszam, ale niech świat,że dzielnie sama ćwiczę;)
Zatem Franek sie uparł i pisze, że  czeka na prezent. Napidałam mu, ze nie wi          em czy istnieje naprawdę bo nigdy  go nie widzialam w realu i skasowałam telegram. A, MAM. organizm płeć potwierdbza;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz